30 września 2019

Reklama na autobusach – sposób na dotarcie do klienta

Dobra promocja jest jednym z najistotniejszych elementów firm we współczesnym świecie. Dzięki właściwemu przedstawieniu swojej osoby oraz działalności potencjalnym klientom można szybko dotrzeć do większej grupy osób. Bardzo istotna jest forma samej reklamy. Na przestrzeni lat narzędzia wykorzystywane w marketingu się zmieniały i obecnie wygląda to całkiem inaczej niż jeszcze kilkanaście lat temu. Dziś reklama na autobusach to doskonały sposób na złapanie zainteresowania ludzi.

Ulotki oraz inne metody promocji

Podstawową formą reklamy jeszcze niedawno były ulotki. Wręczano je na ulicach lub wrzucano do skrzynek. Z czasem jednak okazało się, że ta metoda nie jest dostatecznie skuteczna. Wiele osób otrzymawszy ulotkę, za chwilę wrzucało ją do kosza, często nie czytając nawet, co jest na niej napisane. Zazwyczaj bowiem oferty kredytów, czy kont bankowych nie interesowały ludzi, którzy byli już związani z zaufanymi firmami. Wobec tego trzeba było znaleźć inne kanały, żeby docierać do klientów o wysublimowanych gustach i być przez nich zauważonym.

Bardzo wartościowe stały się media społecznościowe oraz strony internetowe. Rozwój technologiczny sprawił, że przy pomocy sieci jesteśmy w stanie dotrzeć do wielu przypadkowych osób. Sama strona powinna być jednak optymalnie urządzona, mieć właściwą szatę graficzną w taki sposób, aby treści były jasne i przejrzyste dla potencjalnych odbiorców. Popularnością cieszą się też targi pracy. Tam większe firmy idą przedstawić swoją wizję, misję, a także potencjalne produkty i stanowiska dla pracowników. Wtedy jest okazja, aby zaproponować gadżety reklamowe. Notesy, długopisy, maskotki, balony, czy słodycze z nadrukiem lub logo przedsiębiorstwa pozwalają na łatwiejsze zapamiętanie danego podmiotu przez klienta. Niektóre z nich, np. maskotki mogą sugerować, że firma ma wartości rodzinne i stara się je pielęgnować. Ta opcja jest dobra jednak głównie dla zdecydowanych już klientów albo pracowników, czy kontrahentów.

Znacznie trudniej jest dotrzeć jednak do osób, dla których jest się niewidocznym. Tutaj dużą rolę odgrywają przekazy podprogowe oraz trafienie do świadomości w sposób niekontrolowany. Dużą rolę odgrywają plakaty i billboardy, które znajdują się w dużych miastach. Osoby przemieszczające się do pracy, do centrum, czy do kina mogą zwrócić uwagę na efektowne bannery. Z billboardów często korzystają partie polityczne przy okazji kampanii wyborczej, nowo otwierające się sklepy, czy też seriale, które wchodzą na antenę. Jest to jednak również okazja dla firm, aby zaprezentować swój produkt.

Reklama na autobusach i reklama w autobusach – Szczecin

Popularnością w takiej miejscowości jak Szczecin cieszy się reklama na autobusach oraz reklama w autobusach. Dzieje się tak ze względu na fakt, że w jednym z większych miast Polski sporo osób porusza się komunikacją miejską. Nie wszyscy jeżdżą samochodami, a efektywna reklama na autobusach, podobnie jak na tramwajach, czy pociągach potrafi bardzo skutecznie przykuć uwagę. Ciekawe oferty tej formy promocji można znaleźć na stronie https://autobox.com.pl. W miejscowości Szczecin można natrafić na technikę Classic – jest to reklama w autobusach. Wykorzystywana jest wewnętrzna przestrzeń pojazdów.

Efektywna reklama w autobusach to również axPoster – zarówno autobusy, jak i tramwaje, czy pociągi muszą być przygotowane na ten sposób promocji. Z kolei AxBack to reklama na autobusach – polega ona na oklejaniu ścian zewnętrznych, włącznie z szybami. W takiej miejscowości jak Szczecin skuteczna promocja jest potrzebna, a zareklamowanie się na pojazdach potrafi skutecznie przyciągnąć uwagę.

SHARE:
Reklama i marketing 0 Replies to “Reklama na autobusach – sposób na dotarcie do klienta”